To σύγχρονο λογισμικό για το ιατρείο σας που βάζει σε τάξη τους λογαριασμούς με μια απλή κίνηση.

Κατηγορία: 

Το πρόγραμμα διαχείρισης ιατρείων είναι απαραίτητο για την οργάνωση των ραντεβού από τον Ιατρό ή την γραμματεία. Εκδίδει ηλεκτρονικά τις αποδείξεις σας και ξεμπερδεύει τους λογαριασμούς σας με ασφάλεια.

Εφαρμογή i-spirit για την διαχείριση του ιατρείου σας.

H εφαρμογή σας προσφέρει:

  1. Αναζήτηση των ασθενών με το Α.Μ.Κ.Α
  2. Ιστορικό ασθενή και Crm για τις απαραίτητες πληροφορίες της επίσκεψης 
  3. Ηλεκτρονική αποστολή της απόδειξης με σχόλια για επανεξέταση
  4. Ισορροπία στην έκδοση των αποδείξεων με την ηλεκτρονική συναταγογράφηση (Ε.Ο.Π.Υ.Υ  -ΠΕΔΥ)
  5. Ηλεκτρονική αποστολή των αποδείξεων στον λογιστή σας
  6. Διαχείριση των εξόδων και των πληρωμών σας  
  7. Άμεση πληροφόρηση για τον αριθμό των μηδενικών αποδείξεων που επιτρέπετε να εκδώσετε στην μηνιαία περίοδο (15%)
  8. 4 διαφορετικά ημερολόγια για την παρακολούθηση των ραντεβού σας 
  9. Ηλεκτρονική αποστολή (αντί της καταχώρησης των χειρόγραφων παραστατικών που θα ισχύσει στα πλαίσια των ηλεκτρονικών  πληρωμών και της ηλεκτρονικής τιμολόγησης) στν Α.Α.Δ.Ε με όφελος:
    1. Αποφυγή προστίμου από λάθος καταχώρηση
    2. Σωστός υπολογισμός λογιστικών δαπανών
  10. Αυτόματη σύνδεση με το P.O.S αποδοχής καρτών για την συμφωνία και την ασφάλεια των συναλλαγών σας
  11. Ασφάλεια. Η εφαρμογή εγκαθίσταται στον υπολογιστή για μεγαλύτερη ασφάλεια. (Δεν είναι Cloud)

Το πρόγραμμα στο κλάδο διατίθεται εντελώς δωρεάν με μοναδικό κόστος υποστήριξης (Help desk και αναβαθμίσεων) από 0,55€ την ημέρα.

 

Επιπλέον πληροφορίες 

logistiki iatrion