Για να επωφεληθείτε στο έπακρο το 1ο ραντεβού σας με τον προσωπικό σας σύμβουλο για την εγκατάσταση και παραμετροποίηση της εφαρμογής i-spirit, προτείνουμε
Από την 1η Απριλίου 2024, ξεκινά υποχρεωτικά η ψηφιακή διακίνηση αγαθών για μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων. Πρόκειται για την Α’ Φάση ένταξης, που αφορά την έκδοση και διαβίβαση των Ηλεκτρονικών Δελτίων Αποστολής μέσω της πλατφόρμας myDATA της ΑΑΔΕ.
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της υποχρεωτικής εφαρμογής της ψηφιακής διακίνησης, έγιναν αλλαγές με την απόφαση Α.1046, οι οποίες διευκολύνουν τις επιχειρήσεις. Κάποιες από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν:
Η ΑΑΔΕ παρουσίασε επίσημα στα γραφεία της τη νέα υποχρέωση τήρησης Ψηφιακού Πελατολογίου σε συγκεκριμένους κλάδους, ενημερώνοντας τους φορείς της αγοράς για το πώς θα εφαρμοστεί το μέτρο.
Στόχος του μέτρου είναι η καθολική ένταξή των επιχειρήσεων στις ψηφιακές συναλλαγές , η διαφάνεια και η διευκόλυνση των ελέγχων.
Με την εν λόγω απόφαση παρατείνεται έως τις 28.02.2025 η προθεσμία διασύνδεσης των τερματικών αποδοχής καρτών πληρωμών και ανάλογων μέσων πληρωμών με την Α.Α.Δ.Ε για τις οντότητες που έχουν προχωρήσει στη διασύνδεση του ταμειακού τους συστήματος με τα μέσα πληρωμών, η οποία δεν συμμορφώνεται απόλυτα με τα πρωτόκολλα των υπό στοιχεία Α.1098/2022 ή Α.1155/2023 αποφάσεων, εφόσον τα μέσα πληρωμών τους δεν επιτρέπουν την ελεύθερη πληκτρολόγηση ποσών και η ΑΑΔΕ έχει λάβει σχετική ενημέρωση από τους Παρόχους των Τερματικών (NSPs).
Επωφεληθείτε από το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄» και αποκτήστε το i-Spirit ERP και τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης e-invoicesoft για B2B, B2C, B2G συναλλαγές με κόστος σχεδόν μηδενικό.
Εξασφαλίστε πλήρη συμμόρφωση με το myDATA, αυξήστε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας και υποδεχτείτε τον ψηφιακό μετασχηματισμό!
Συμπληρώστε την φόρμα και βελτιώστε με κρατική επιδότητηση την λειτουργία της επιχείρησής σας.