Η υβριδική εφαρμογή i-spirit έδωσε την λύση σε λογιστές και επιχειρήσεις | i-spirit
Support 2103009907

Η υβριδική εφαρμογή i-spirit έδωσε την λύση σε λογιστές και επιχειρήσεις

Κατηγορία: 

Η υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης και e-βιβλίων i-spirit έδωσε την λύση σε λογιστές και επιχειρήσεις

Η Υβριδική εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit είναι κατάλληλη για τον ελεύθερο επαγγελματία, τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών, τις εμπορικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, τον τουρισμό, τις κατασκευές τις επισκευές κ.α.

Παράλληλα η εφαρμογή έχει γίνει το δεξί χέρι του σύγχρονου λογιστή.

 

Το απαραίτητο πληροφοριακό εργαλείο  έχει συνδυάσει μόνο τις θετικές λειτουργίες  μιας cloud και μιας desktop εφαρμογής.

Από 149€ πλέον Φ.Π.Α, μπορείτε να κάνετε άμεσα χρήση της εφαρμογής, να εκδίδετε ηλεκτρονικά τα παραστατικά σας και να παρακολουθείτε το πελατολόγιο σας σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Στην τιμή περιλαμβάνεται : η χρήση της εφαρμογής, οι υπηρεσίες εγκατάστασης και προσαρμογής, οι αναβαθμίσεις και  το κόστος υποστήριξης για ένα έτος.

Η τηλεφωνική υποστήριξη, λειτουργεί από τις 9:00 π.μ έως τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Η i-spirit Software, δεν διακόπτει ΠΟΤΕ την πρόσβαση στην εφαρμογή και στις αναβαθμίσεις, ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας.

Δωρεάν δοκιμή

Το μηδενικό κόστος προσαρμογής και χρήσης, τα αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας που παρέχει το cloud καθώς και  η  ασφάλεια που παρέχει μια τοπικά εγκαταστημένη (desktop) εφαρμογή, είναι οι καινοτομίες και τα πλεονεκτήματα το μοναδικού υβριδικού λογισμικού εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit στην Ελληνική αγορά.

Η εφαρμογή σας παρέχει, ασφάλεια στις συναλλαγές, οργάνωση των τιμολογίων και άμεση πληροφόρηση για την οικονομική πορεία της επιχείρησης.

Οι βασικές λειτουργίες της εφαρμογής είναι:

    • Εμπορική διαχείριση
    • Οικονομική διαχείριση
    • Ηλεκτρονική τιμολόγηση
    • C.R.M
    • Λογιστική διαχείριση
    • Διασύνδεση με εφαρμογές και περιφερειακά (Φορολογικό μηχανισμό, P.O.S).

Διαθέσιμες λειτουργίες για την μέγιστη επιχειρηματική σας απόδοση :

    • Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών πωλήσεων
    • Ειδικά πεδία για χαρακτηριστικά στα παραστατικά πωλήσεων
    • Αυτόματη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση
    • Αυτόματη αποστολή δεδομένων στον λογιστή σας
    • Αποστολή δεδομένων στην Α.Α.Δ.Ε (εφόσον επιθυμείτε ή όπου είναι υποχρεωτικό)
    • Καταχώρηση παραστατικών αγορών, δαπανών, παγίων, εσωτερικού και εξωτερικού
    • Οικονομική διαχείριση πελατών και προμηθευτών  και χρηματοοικονομικά (καρτέλες, στατιστικά, ποσοστό αποληρωμής κ.α)
    • C.R.M –  διαχείριση συνεργατών – πωλητών και πόρων επιχείρησης (δωμάτια, αίθουσες, αυτοκίνητα, ασθενείς, επισκευές, οικοδομές κοκ
    • Έλεγχο και αποστολή δεδομένων στην Α.Α.Δ.Ε, για τα τιμολόγια και τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών (ν/4446)
    • Αυτόματη σύνδεση με τα μηχανήματα είσπραξης πιστωτικών καρτών P.O.S που εκμηδενίζει το λάθος και τα πρόστιμα.
    • Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση και εκτύπωση απλογραφικών e-βιβλίων (βιβλίου εσόδων –  εξόδων)
    • Αποστολή αρχείου για την εισαγωγή δεδομένων στο πρόγραμμα του λογιστή που συνεργάζεστε
    • Δημιουργία λογιστικών άρθρων πωλήσεων για τα διπλογραφικά βιβλία
    • e-βιβλία (απλογραφικά)
    • Εργαλείο εκτυπώσεων (reporting tools) για στατιστικά και αναφορές ειδών, πελατών, προμηθευτών, αγορών και πωλήσεων
    • Εξαγωγή αρχείων σε όλα τα δημοφιλή format (pdf, excel, csv)
    • Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σε διαφορετική συσκευή ή στο προσωπικό σας χώρο στο internet
    • Δωρεάν κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα συμβατά με microsoft office (excel, word) μέσα από την εφαρμογή

Αγορά

ηλεκτρονική τιμολόγηση, ηλεκτρονικά βιβλία