Yπηρεσία Aπομακρυσμένης Yποστήριξης - Remote Support

 

i-spirit Remote Support

 

Οδηγίες  Χρήσης για την υποστήριξη 

  1. Κατεβάστε την εφαρμογή απομακρυσμένης διασύνδεσης  team viewer πιέζοντας το κουμπί        Download
  2. Επικοινωνήστε με τον εξουσιοδοτημένο σύμβουλο της εταιρείας μας .
  3. Πείτε του  το αναγνωριστικό κλειδί πρόσβασης (ID) και τον κωδικό (Password) που εμφανίζεται στο παράθυρο της εφαρμογής απομακρυσμένης διασύνδεσης.

Ο εξουσιοδοτημένος σύμβουλος θα συνδεθεί με τον υπολογιστή σας και θα σας βοηθήσει να κάνετε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ή ενέργειες.

Η υπηρεσία αυτή παρέχεται μόνο στους πελάτες της i-spirit software, για θέματα που αφορούν άμεσα τις παρεχόμενες από αυτήν  υπηρεσίες.

 

Η εταιρεία μας θα σας στείλει :

  1. Αναφορά για τις ενέργειες που έγιναν στο υπολογιστή σας.
  2. Το χρόνο που διάρκεισε η συνεδρία .
  3. Το χρήστη  από την εταιρεία σας που ζήτησε βοήθεια.

 

Τα πλεονεκτήματα της απομακρυσμένης υποστήριξης:

Είναι Γρήγορη

Λάμβάνετε  βοήθεια για το 95 % των προβλημάτων  χωρίς να περιμένετε.

Είναι  Άμεση

Δε χρειάζεται να πάτε τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή σε κάποιο κατάστημα και να το αφήσετε εκεί για μερικές ημέρες ή να περιμένετε για κάποιο ραντεβού για μια επιτόπια επίσκεψη στο χώρο σας.

Είναι  Προσιτή

Το κόστος αυτής της υποστήριξης είναι χαμηλότερο από την αποστολή ενός συβολυλου στο χώρο σας . Η απομακρυσμένη υποστήριξη μας επιτρέπει κρατήσουμε χαμηλά τη  τιμή για  υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που θα σας παρέχουμε σαν να είμαστε δίπλα σας.

Είναι Ασφαλής

Η σύνδεση στον υπολογιστή σας είναι 100% ασφαλής.

Υποστηρίζει κρυπτογράφηση 256bit, (είναι η ίδια κρυπτογράφηση που χρησιμοποιούν οι τράπεζες).

Δεν εγκαθιστάτε το  λογισμικό  και όταν η συνεδρία τελειώσει  δεν μπορούμε πλέον να έχουμε πρόσβαση στον υπολογιστή σας.

Δείτε εδώ τη Δήλωση ασφαλείας

Γίνεται μόνο κατ εντολή σας.

Είναι επώνυμη

Η  εταιρεία TEAM VIEWER έχει το μεγαλύτερο πελατολόγιο από εταιρείες σε παγκόσμια διάταξη.

Δείτε εδώ το πελατολόγιο