Υποστήριξη 210-3009907, 210-6777122
Υποστήριξη 2103009907, 210-6777122

Δημιουργία χρήστη και API key και σημεία προσοχής για την ενημέρωση myDATA

Κατηγορία: 
Προετοιμασία και δημιουργία api KEY 
 
1. Αναβάθμιση της εφαρμογής i-spirit τουλάχιστον στην έκδοση  1.09.44 
2. Δείτε το σχετικό video που σας δείχνει πως δημιουργείτε τους κωδικούς στην Α.Α.Δ.Ε και πως τους εισάγετε στην εφαρμογή ιi-spirit από εδώ
3. Να έχετε τους κωδικούς πρόσβασης του TAXIS της επιχείρησης που θέλετε να αποστέλλει στην myDATA, επιλέγοντας  από εδώ στην ιστοσελίδα της Α.Α.Δ.Ε «είσοδος στην εφαρμογή» 
4. Να έχετε πρόσβαση στο email που θα δηλώσετε, ώστε να απαντήσετε στο email που θα σας στείλει η Α.Α.Δ.Ε 
 
Σημεία προσοχής για την δημιουργία api KEY 
  1. ΔΕΝ επιλέγουμε το password να είναι ίδιο με το user name μας (Ειδικά τον  ΑΦΜ μας )
  2. Επιλέγουμε  για το password Λατινικά, ένα κεφαλαίο, ένα μικρό γράμμα, αριθμούς και ένα σύμβολο με ελάχιστο μήκος 8 χαρακτήρες 
  3. Δεν βάζουμε δεύτερη φορά το ίδιο user name και email στην δημιουργία κωδικών (πχ για το υποκατάστημα) 
  4. Αν απαντήσετε στο email της ΑΑΔΕ κάνοντας click στον σύνδεσμο και λάβετε την απάντηση  Error Request not Found  (μετά την 14/2/21) προτείνουμε να προβείτε σε μια δοκιμαστική αποστολή σύνοψης. Αν κατά την αποστολή σας επιστρέψει απάντηση ότι δεν βρέθηκε ο χρήστης τότε διαγράψετε τον χρήστη από την πλατφόρμα  και να επαναλάβετε την διαδικασία δημιουργίας χρήστη, προσέχοντας τα παραπάνω σημεία 1-2-3.   Δεν απαιτεί απάντηση (Επικαιροποίηση 04/2021)
  5. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit Software είναι στην διάθεσή σας για να βοηθήσει να δημιουργήσετε τον χρήστη και να ολοκληρώσετε την διαδικασία της πρώτης αποστολής.
  6. Η ομάδα i-spirit Software δεν θα σας ζητήσει ποτέ να της δώσετε τους κωδικούς του taxis. 
  7. Μπορείτε να ανακαλέσετε τους κωδικούς του χρήστη και να τους επαναδημιουργήσετε ανά πάσα στιγμή.

Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα βήματα σε pdf από εδώ 

myDATA aade χρήστης