Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit τα κατάφερε. | i-spirit
Επικοινωνία 210-3009907
Υποστήριξη 2103009907

Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit τα κατάφερε.

Κατηγορία: 

Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit κατάφερε να μπορεί να μηχανογραφήσει ο επαγγελματίας πλήρως την  επιχείρηση του μόνο  με 149€ και  μέσα σε 9 λεπτά.

Η εφαρμογή i-spirit είναι απαραίτητη στον ελεύθερο επαγγελματία και στην μικρομεσαία  επιχείρηση.

Δείτε το video 

1.Την εγκατάσταση της εφαρμογής Απαιτούμενος χρόνος 15 με 20 δευτερόλεπτα.

  1. «Εκτελούμε» το αρχείο «i-spirit_setup» και σε 15 δευτερόλεπτα η εγκατάσταση έχει ολοκληρωθεί

2.Την αρχικοποίηση της εφαρμογής για την έκδοση των παραστατικών Απαιτούμενος χρόνος 20 με 30 δευτερόλεπτα.

  1. Κατά την αρχικοποίηση η εφαρμογή έχει προσυμπληρωμένες τις πληροφορίες που πρέπει να αναφέρονται στις αποδείξεις και τα τιμολόγια που θα εκδώσετε.
  2. Μπορείτε να εμπλουτίσετε με επιπρόσθετες  πληροφορίες που θέλετε να αναφέρονται στα παραστατικά σας όπως : τηλέφωνα, fax, email, ιστοσελίδα και λογότυπο.
  3. Συμπληρώστε στην δεύτερη σελίδα το ποσοστό του παρακρατούμενου φόρου, την κύρια κατηγορία Φ.Π.Α (Κανονικός, μειωμένος ή μηδενικός συντελεστής) και τους πωλητές ή συνεργάτες σας.
  4. Στην τρίτη σελίδα σας δίνετε η επιλογή να αρχικοποιήσετε τις αριθμήσεις των παραστατικών σε περίπτωση που δεν ξεκινάτε από το 1.
  5. Ολοκληρώστε την αρχικοποίηση της εφαρμογής πληκτρολογώντας τον κωδικό ασφαλείας σας. Η εφαρμογή είναι έτοιμη για χρήση.

3.Διασφαλίστε τα αρχεία σας και συνδεθείτε αυτόματα με το P.O.S και τον φορολογικό σας μηχανισμό (εάν έχετε) Απαιτούμενος χρόνος 20 με 30 δευτερόλεπτα.

  1. Ορίστε αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για να μην χάσετε ποτέ το ηλεκτρονικό σας αρχείο. Συνδεθείτε αυτόματα με το P.O.S και τον φορολογικό σας μηχανισμό. Η εφαρμογή τα ανακαλύπτει αυτόματα μόλις επιλέξετε  ΝΑΙ για τις συσκευές. Δεν χρειάζεστε τεχνικό.

b.Το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο χρήσης και μια ομάδα από έμπειρους συμβούλους υποστήριξης είναι στην διάθεσή σας για να σας επιλύσουν οποιαδήποτε απορία στην χρήση της εφαρμογής.

4.Η εφαρμογή είναι έτοιμη για την δημιουργία παραστατικών (απαιτούμενος χρόνος έκδοσης παραστατικού με την δημιουργία πελάτη και είδους καθώς και την αποστολή του ηλεκτρονικά ή σε χαρτί τα 20 δευτερόλεπτα. Χωρίς δημιουργία πελάτη και είδους 10 δευτερόλεπτα

  1. Επιλέγουμε το παραστατικό που επιθυμούμε να εκδώσουμε.
  2. Δημιουργούμε νέο πελάτη μέσα από το παραστατικό. Με την πληκτρολόγηση του Α.Φ.Μ τα στοιχεία του επιτηδευματία ή της επιχείρησης εισάγονται αυτόματα στην εφαρμογή την πρώτη φορά.  Σε μελλοντική χρήση μπορούμε να τα ανακαλέσουμε με τον Α.Φ.Μ ή την επωνυμία.
  3. Η εφαρμογή έχει προ εγκατεστημένα είδη πώλησης ή υπηρεσίας που μπορείτε να αλλάξετε το λεκτικό και να τα χρησιμοποιήσετε. Εάν θέλετε περισσότερα στατιστικά δημιουργείστε τα δικά σας είδη μέσα από το παραστατικό πώλησης.
  4. Επιλέξτε αν έχετε παρακρατούμενο φόρο και την μέθοδο πληρωμής. Αν χρησιμοποιείτε μηχάνημα ηλεκτρονικών πληρωμών, επιλέγοντας ως μέθοδο είσπραξης «πιστωτική κάρτα», η εφαρμογή θα στείλει στο P.O.S το ποσό προς είσπραξη και θα συμπληρώσει αυτόματα τον κωδικό συναλλαγής και την τράπεζα στην απόδειξη.
  5. Οριστικοποιείστε το παραστατικό και επιλέξτε αν θα το εκτυπώσετε ή θα το αποστείλετε ηλεκτρονικά.
  6. Διαλέξτε την φόρμα εκτύπωσης αν θέλετε να είναι στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά, Α4 ή Α5, με χωρίς γραμμές, γραμματοσειρές και χρώματα. Δώστε ταυτότητα στην επιχείρηση σας δημιουργώντας μόνοι σας ένα μοντέρνο παραστατικό.
  7. Εκτυπώστε ή αποστείλετε με email το παραστατικό σας. Η εφαρμογή στην δεύτερη περίπτωση κρατάει την ημερομηνία  αποστολής του.
  8. Δημιουργείστε όσες προσφορές επιθυμείτε επιλέγοντας αποθήκευση. Επίσημο παραστατικό θα γίνει με την οριστικοποίηση.

i.Μπορείτε να ακυρώσετε το παραστατικό ή να εκδώσετε πιστωτικό, επιλέγοντας το αρχικό. Το ακυρωτικό ή το πιστωτικό θα αναφέρει το αρχικό παραστατικό.

5.Οικονομικές αναφορές και πλήθος στατιστικών χρόνος 5-10 δευτερόλεπτα

  1. Πλήθος από έτοιμες οικονομικές αναφορές και στατιστικά σας περιμένουν. Μπορείτε να τις εξάγετε σε όλα τα δημοφιλή format (excel, Word, Pdf). Αν δεν σας φτάνουν οι έτοιμες αναφορές, δημιουργείστε τις δικές σας με την γεννήτρια εκτυπώσεων.
  2. Αποστείλετε στον λογιστή σας το βιβλίο διπλογραφικών ή τα άρθρα για τα διπλογραφικά σας βιβλία, ώστε να συντάξει σωστά τις οικονομικές σας καταστάσεις.
  3. Δείτε απευθείας τα υπόλοιπα και τις καρτέλες των πελατών σας. Μπορείτε να τα  αποστείλετε ηλεκτρονικά.
  4. Οργανώστε τα ραντεβού με τους πελάτες σας. Η εφαρμογή διαθέτει C.R.M, και 4 διαφορετικά ημερολόγια.
Ηλεκτρονικη τιμολογηση, εμπορικη διαχειριση, ηλεκτρονικες πληρωμες,προγραμμα ηλεκτρονικης τιμολογησης,