Υποστήριξη 210-3009907, 210-6777122
Υποστήριξη 210-3009907, 210-6777122

Νέα λογιστική σουίτα διαχείρισης για τα λογιστικά γραφεία με αυτόματη εισαγωγή δεδομένων πωλήσεων των πελατών σας

Κατηγορία: 

Η νέα καινοτομία της εφαρμογής  ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, προσφέρει χρόνο,  ασφάλεια  και εξοικονόμηση κόστους στο λογιστικό  σας  γραφείο. 

Μέσα από την εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ο πελάτης σας μπορεί να αποστείλει αυτόματα και ηλεκτρονικά όλα τα δεδομένα πωλήσεων, στην εφαρμογή λογιστικής διαχείρισης i-spirit.

Η διαδικασία είναι απλή:

  1. Ο πελάτης σας που κάνει χρήση της εφαρμογής, επιλέγει: « αποστολή πωλήσεων στον λογιστή »
  2. Ένας μοναδικός σύνδεσμος αποστέλλεται  στο email που έχει δηλώσει το λογιστικό σας γραφείο για την λήψη των δεδομένων, με θέμα « πωλήσεις περιόδου από: ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ έως ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ για τον ΑΦΜ:0123456789»
  3. Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί ένας μοναδικός κωδικός στην εφαρμογή του πελάτη σας, τον οποίο μπορείτε να λάβετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
    1. email
    2. sms 
    3. τηλεφωνική κλήση 
  4. Μόλις πληκτρολογήσετε τον μυστικό κωδικό, τα δεδομένα εισάγονται αυτόματα στην λογιστική διαχείριση i-spirit
  5. Το λογιστικό σας γραφείο πλέον, είναι σε θέση να συντάξει τις οικονομικές καταστάσεις, για την επιχείρηση του πελάτη που επιβλέπει.

Η εφαρμογή λογιστικής διαχείρισης i-spirit, διατίθεται δωρεάν για τους συνεργάτες λογιστές. 

Μπορείτε να γίνεται και εσείς συνεργάτης συμπληρώνοντας  ΕΔΩ την φόρμα αιτήματος συνεργασίας. 

Η ομάδα ανάπτυξης της εφαρμογής σας εγγυάται την γνησιότητα της προέλευσης και την ακεραιότητα των δεδομένων των πωλήσεων των πελατών σας.

Κερδίστε χρόνο, αξιοπιστία και κόστος από την μεταφορά των παραστατικών μεταξύ των πελατών σας.

Η εφαρμογή υποστηρίζει ήδη τον νόμο 4446 για το άρθρο 69, που αφορά στην  αυτόματη αποστολή των δεδομένων πωλήσεων στην γενική γραμματεία πληροφοριακών συστημάτων και ειδικότερα στο τμήμα συστημάτων διασφάλισης  ηλεκτρονικών και εμπορικών συναλλαγών. 

 

 

 

 

 

 

 

 

ηλεκτρονική τιμολόγηση, εμπορική διαχείριση,