FAQ i-spirit. Συχνές Ερωτήσεις Πελατών

FAQ

  • Πως καταχωρείται τιμολόγιο πώλησης σε πελάτη εξωτερικού
    o Για την καταχώρηση τιμολογίου πώλησης σε πελάτη εξωτερικού είναι απαραίτητο να τηρούνται δύο προϋποθέσεις. Να ανοιχτεί είδος «Πωλήσεις Προϊόντων ή Υπηρεσιών Εξωτερικού», ή κάποιο αντίστοιχο είδος εξωτερικού και να δηλωθεί στον πελάτη η χώρα του. Το είδος πρέπει να αναγράφει στην κατηγορία ΦΠΑ «0% - Μηδενικός». Αντίστοιχα στον πελάτη πρέπει να δηλωθεί η χώρα του ώστε να μην γίνεται έλεγχος για το ΑΦΜ του και να μην τον συμπεριλαμβάνουμε στις συγκεντρωτικές καταστάσεις.
  • Πως καταχωρείται τιμολόγιο αγοράς από προμηθευτή εξωτερικού
    o Η καταχώρηση τιμολογίου αγοράς από προμηθευτή εξωτερικού είναι ανάλογη με την καταχώρηση τιμολογίου πώλησης σε πελάτη εξωτερικού. Χρειάζεται να ανοιχτεί είδος «Αγορές Προϊόντων ή Υπηρεσιών Εξωτερικού», ή κάποιο αντίστοιχο είδος εξωτερικού και να δηλωθεί στον προμηθευτή να δηλωθεί η χώρα του ώστε να μην γίνεται έλεγχος για το ΑΦΜ του και να μην τον συμπεριλαμβάνουμε στις συγκεντρωτικές καταστάσεις.
  • Υπάρχει η δυνατότητα επεξεργασίας της διάταξης των πεδίων στην επικεφαλίδα των παραστατικών
    o Όχι. Η εφαρμογή είναι τυποποιημένη και δεν παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να παραμετροποιήσει την επικεφαλίδα του παραστατικού.
  • Ποια είναι η διαδικασία εισαγωγής ορθογώνιας εικόνας (logo) επιχείρησης στην επικεφαλίδα του παραστατικού
    o Η εικόνα (logo) της επιχείρησης στην επικεφαλίδα του παραστατικού θα πρέπει να είναι τετράγωνη και οι ιδανικές της διαστάσεις είναι 80 x 80 pixels. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρχει παραμόρφωση της κατά την εκτύπωση. Δεν παρέχεται η δυνατότητα χρήσης ορθογώνιας εικόνας (logo) επιχείρησης.
  • Δυνατότητα επεξεργασίας της φόρμας εκτύπωσης του παραστατικού ώστε να εμφανίζεται μια εικόνα ή ένα κείμενο στο φόντο των παραστατικών.
    o Η εφαρμογή είναι τυποποιημένη και δεν παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να παραμετροποιήσει την φόρμα του παραστατικού. Για την εμφάνιση εικόνας ή κειμένου στο φόντο των παραστατικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί προ τυπωμένο χαρτί Α4.
  • Δυνατότητα χρήσης του προγράμματος από δύο ή περισσότερους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
    o Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης του προγράμματος από δύο ή περισσότερους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ο συγχρονισμός δεδομένων. Υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης σε δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές με την εισαγωγή δεδομένων όμως να μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από έναν. Για την χρήση σε δύο ή περισσότερους πρέπει να χρησιμοποιηθεί η διαδικασία backup-restore ώστε να μεταφέρονται τα δεδομένα από τον έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή στους υπόλοιπους.
  • Επανεγκατάσταση του προγράμματος στην περίπτωση αλλαγής ηλεκτρονικού υπολογιστή.
    o Σε περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ηλεκτρονικό υπολογιστή θα πρέπει καταρχάς να δημιουργήσει αντίγραφο ασφαλείας μέσα από την εφαρμογή του i-spirit. Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η είσοδος στην εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί το τελευταίο αντίγραφο ασφαλείας που δημιουργήθηκε είτε αυτόματα από την εφαρμογή είτε χειροκίνητα από τον χρήστη. Επίσης αν ο χρήστης χρησιμοποιεί το Ημερολόγιο θα πρέπει να έχει μαζί με το αντίγραφο ασφαλείας και το αρχείο του ημερολογίου, το οποίο βρίσκεται στην διαδρομή «C:\ProgramData\ispirit\Data\Calendar.ics». Στην συνέχεια αφού ολοκληρώσει την εγκατάσταση με την τελευταία έκδοση του προγράμματος, την οποία μπορεί να κατεβάσει από την διεύθυνση «www.i-spirit.gr/download», θα επιλέξει την «Εισαγωγή κλειδιού χρήσης» και θα εισάγει το registration key με το οποίο έκανε ενεργοποίηση το πρόγραμμα του την πρώτη φορά. Τέλος στην συνέχεια της εγκατάστασης δεν θα συμπληρώσει τα στοιχεία του για την εκκίνηση της εφαρμογής αλλά θα επιλέξει «Είμαι ήδη χρήστης του i-spirit και επιθυμώ να φορτώσω ένα προηγούμενο αντίγραφο» και θα φορτώσει το αντίγραφο ασφαλείας που έχει από τον προηγούμενο ηλεκτρονικό υπολογιστή του.